Pudding z chia

3266 obejrzeń

Mocno czekoladowy pudding z FIT bitą śmietaną wydaje się idealną porpozycją na deser, czyż nie? 😀 W dodatku, banalnie prosty w wykonaniu- jeśli potrafisz ugotować wodę, z tym zadaniem też sobie poradzisz! 😀

Składniki (na 1 porcję ze zdjęcia)

  • pół szklanki mleka bez laktozy
  • 25 g nasion chia (http://purerein.pl )
  • 20g cacao extra ciemne
  • 30g miodu

Dodatkowo: ubite mleczko kokosowe ( wyciągamy z puszki stałą część i ubijamy mikserem) z dodatkiem odżywki białkowej wpc o smaku białej czekolady (http://kfd.nu ) Odżywkę można zastąpić słodem, np. ksylitolem.

Wlewamy mleko do szklanki, dodajemy nasiona oraz kakao. Wszystko ze sobą mieszamy. Po 15 minutach dodajemy miód, ponownie mieszamy i wkładamy do lodówki (najlepiej na całą noc) Gdy pudding będzie gotowy przystrajamy go FIT bitą śmietaną i posypujemy startą gorzką czekoladą.

1 poracja ( bez bitej śmietany) 330 kcal 12b 12t 40w

Smacznego!:)